مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

هنگام استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود ، ایجاد مخاطبانی که به نام تجاری شما علاقه مند و وفادار باشند ضروری است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این پیروان با پست های شما درگیر می شوند و به نوبه خود به شما کمک می کنند تا به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام رشد کنید. سه کلمه: محتوای با کیفیت اینستاگرام.

اگر وقت و منابع لازم برای گرفتن عکس های خود را برای اینستاگرام ندارید ، خسته نباشید! روش های زیادی برای ایجاد یک خوراک جذاب با زیبایی جالب وجود دارد - حتی اگر چیزی به نام مثلاً ظروف نرم افزاری یا تولید کالاهای کاملاً دیجیتالی را که تصور کردن آن غیرممکن است ، می فروشید.

در این مقاله دقیقاً چگونگی جستجوی تصاویر برای حساب کاربری اینستاگرام خود ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید ، و مواردی که هنگام استفاده از آنها برای تبلیغ مارک خود باید در نظر بگیرید ، توضیح می دهد. همچنین می توانید نکاتی در مورد طراحی مفید برای اطمینان از روشن بودن همه تصاویر موجود در خبرمایه خود بیابید تا بتوانید جامعه خود را تحریک کنید و توقف پیمایش را برای آنها تقریباً غیرممکن سازد.

آیا می خواهید بدانید این نکات چیست؟ خوب پس ، به پیمایش ادامه دهید

نحوه ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام

1. تحقیق قالبهای آماده استفاده
همچنین ابزارهای زیادی برای کمک به شما در ایجاد پست های عالی اینستاگرام بدون اینکه کاربر فتوشاپ باهوشی باشید وجود دارد. ابزارهای طراحی آنلاین مانند Spark Post از Adobe ، Canva و Venngage در هنگام ساخت تصاویر جذاب برای رسانه های اجتماعی فوق العاده مفید هستند.

شاید بخواهید پستی برای تبلیغ یک پیشنهاد ویژه ایجاد کنید؟ شاید شما برای اعلام زمان های جدید افتتاحیه کسب و کار خود به الگویی نیاز داشته باشید؟ یا شاید شما می خواهید دستور العملی را که در وبلاگ خود به اشتراک گذاشته اید ، فشار دهید؟

هر پیامی را که می خواهید ارسال کنید ، می توانید آن را با یک الگو انجام دهید! به این مثال از Venngage نگاهی بیندازید - یک الگوی عالی برای وبلاگ نویسان یا رستوران های مواد غذایی:

نحوه ایجاد محتوای با کیفیت اینستاگرام با استفاده از الگوها
در صورت افزایش فروش ، می توانید به دنبال پس زمینه ای ساده و یا طرح دار باشید و یا حتی از تصویر محصول استفاده کنید. داشتن هر یک از عکس های با وضوح بالا از محصولات خود ، اگر همیشه خود را از نظر محتوای کم برای اینستاگرام بیابید ، واقعاً می تواند شما را از یک وضعیت چسبناک خارج کند. اگر یک محصول قدرتمند از طرفداران داشته باشید ، یک عکس محصول ساده و نرم ، می تواند باعث تعجب در تعامل شما شود.

2. تصاویر با کیفیت بالا را پیدا کنید
تصاویر سهام در چند وقت اخیر کمی بازخورد بدی دارند ، اما این بدان معنا نیست که شما نباید از آنها استفاده کنید!

برعکس ، آنها می توانند به شما کمک کنند تا در صورت استفاده با مخلوطی از تصاویر دیگر ، مانند الگوها ، یک خوراک متنوع ایجاد کنید. گفته می شود ، همه تصاویر سهام آنچه را که لازم است برای داشتن یک نقطه اصلی در خوراک شما لازم باشد ، ندارند - برخی از آنها می توانند بسیار وحشتناک باشند!

برای یافتن عکس هایی با کیفیت بالا که در واقع "پوره" به نظر نمی رسد ، به Unsplash یا Stocksnap.io بروید. آنها طیف وسیعی از تصاویر را به صورت رایگان ارائه می دهند ، و شما ملزم به یافتن چیز مناسب هر نوع طاقچه خود هستید.

اگر بودجه کمی برای هزینه کردن دارید ، Stocksy را امتحان کنید. همانطور که برای یک سرویس پولی انتظار دارید ، کیفیت تصاویر بالاتر است و تنوع آن بیشتر است.

فقط دقت کنید که سایز صحیح تصویر را خریداری کنید (تعداد کمی از آنها با قیمت های مختلف موجود است) ، با توجه به ابعاد پیشنهادی یک پست اینستاگرامی 1080p x 1080p است.

 

https://graphistar.splashthat.com/

  • ۹۹/۰۶/۰۹
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی