مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

موشن گرافیک چیست؟ (تعریف Motion Graphics)

موشن گرافیک انیمیشن است ، اما متن به عنوان یک جز major اصلی. اساساً ، این طراحی گرافیکی متحرک است.

از زمان ورود آموزش موشن گرافیک در افتر افکت به صحنه ، بحثی در مورد مرز بین آنها و انیمیشن کامل وجود دارد. تیتراژ ابتدایی Hitchcock’s Psycho یک نمونه اولیه از گرافیک حرکتی است ، جایی که ازدواج صدا ، حرکت و طراحی گرافیک به طور استثنایی با هم جمع می شوند.
سکانس افتتاحیه عنوان برای روانشناسی آلفرد هیچکاک

حرکت گرافیکی راهی برای برقراری ارتباط با بیننده و افزودن عمق به داستان است. همراه با موسیقی و کپی موثر ، آنها می توانند به ما پیام دهند. ما از آنها برای ایجاد تبلیغات ، توالی عنوان برای فیلم ها ، [توضیح دهنده] (به بیان ساده ، موشن گرافیک انیمیشن است و متن به عنوان یک جز major اصلی است.) فیلم و اشتراک اطلاعات استفاده می کنیم. بسیاری از الگوهای ما از گرافیک حرکتی برای کمک به شما در انتقال پیام استفاده می کنند.
مثالهای Motion Graphics

بیایید نگاهی به برخی از نمونه های حرکت گرافیکی در عمل بیندازیم.
نام تجاری
La Effe Rebrand

کانال پخش La Effe به دنبال تازه کردن نام تجاری خود بود ، چیزی که آنها را از سایر کانال های SKY متمایز کند. طراحی جدید ، توسط Nerdo Creative Studio ، ترکیبی از سبک های پیشرفته مانند مجله های هنری است که از تاریخ طراحی گرافیک انتخاب شده است ، و تأکید زیادی بر تایپوگرافی دارد. ما فکر می کنیم این عادلانه است که بگوییم هر روز چنین چیزی را در تلویزیون نمی بینید.
سکانس عنوان تلویزیون
دنباله عنوان اصلی HBO’s True Detective

سکانس عنوان اصلی HBO’s True Detective نمونه ای عالی از تصاویر فکری و تفکر آمیخته با تایپوگرافی محدود است. مناظر تاریک زندگی درونی شخصیت ها را منعکس می کند و داستان را به تصویر می کشد - باتلاقی سمی از افراد آسیب دیده. در مصاحبه ای در The Art of the Title ، مدیر خلاق ، پاتریک کلیر ، اهمیت داستان را برای روند طراحی توصیف کرد و گفت که "داستان همیشه اساسی ترین قسمت فرآیند طراحی ماست."
ایجاد آگاهی
USAID: توانمند سازی زنان و دختران

این ویدئو آگاهی ترکیبی از حرکت گرافیکی با یک پس زمینه و یک صدا برای به اشتراک گذاشتن یک پیام قدرتمند است.

همه چیز در مورد داستان است. برای به اشتراک گذاشتن موارد مهم ، نیازی به طرح های رنگی و فانتزی نیست. گاهی اوقات ، ساده ترین طراحی ها می توانند داستانی را به روشی مستقیم تر نشان دهند ، در حالی که یکپارچگی داستان را دست نخورده نگه دارند.

  • ۹۹/۰۷/۳۰
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی