مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

. آیا احساس می کنید موسسات انیمیشن سازی در این کشور آموزش با کیفیتی را ارائه می دهند و نیاز به تولید انیماتورهای ماهر و متخصصان مرتبط برای صنعت انیمیشن هند را برآورده می کنند؟ دانشجویان علاقه مند به این رشته چگونه باید دوره و دانشگاه مناسب را انتخاب کنند؟

خورانا: مutesسسات انیمیشن وظیفه خود را در ایجاد انبوهی از انیماتورها در این کشور انجام داده اند ، یک نیروی کار عظیم ماهر (نه لزوما "انیماتورهای متفکر" یا خلاق). این امر به عنوان دفتر پشتیبان کار در انیمیشن در خدمت هند بود. با این حال ، پیش رفتن ما باید "انیماتورهای متفکر" و برخی از کارآفرینان و بسیاری از داستان نویسان ایجاد کنیم تا بتوانیم داستان های خود را به طور شایسته از فیلمنامه به صفحه دیگر بگوییم.

من به عنوان مدیر ارشد خلاقیت یکی از بهترین موسسات ، Frameboxx Animation & Visual Effects را اداره می کنم. ما بیش از 60 مرکز در سراسر هند داریم. این یک سیستم عظیم برای تغییر است ، اما ما در حال تلاش برای تغییر تأکید از آموزش مبتنی بر مهارت به آموزش مبتنی بر ارزش در بخش انیمیشن هستیم. برای نشان دادن نتایج کامل ، مدتی طول خواهد کشید ، اما در حال انجام است.

پرسش: دامنه انیمیشن در هند چیست؟ آیا در آینده یا رشته ای در آینده وجود دارد که دانشجویان بتوانند روی آن تمرکز کنند؟

خورانا: در سراسر جهان ، صرفه جویی برای چند شرکت تولید فیلم مانند Disney-Pixar و Dreamworks ، که شبکه توزیع بسیار قوی خود را برای فیلم های خود دارند ، صنعت انیمیشن در این مرحله خیلی خوب عمل نمی کند. این درست تر است اگر شما یک شرکت ارائه دهنده خدمات باشید و نه یک شرکت ایجاد مالکیت معنوی (IP) با ایده های اصلی. این همان جایی است که رشد همیشه افزایش خواهد یافت - افزایش زنجیره ارزش. اگر هند بتواند چرخ دنده ها را از یک ارائه دهنده خدمات بزرگ به یک کشور ایجاد IP تبدیل کند ، این امکانات بی حد و حصر است.

دانش آموزان بیش از رایانه و فقط یادگیری نرم افزار و دستورات باید بر روی هنر ، طراحی ، طراحی ، نمایش ، تئاتر ، داستان سرایی و نوشتن تمرکز کنند. این واقعاً به آنها کمک می کند تا به فرماندهی عالی نسبت به رسانه دست یابند.

(همچنین بخوانید: چگونه کالج انیمیشن را در هند انتخاب کنیم؟)
س: توصیه ای برای مشتاقان و دانشجویان انیمیشن و فیلم سازی دارد؟

خورانا: دیزنی یک بار گفت که یک شخص متحرک می شود 16 سال طول می کشد. ضرب المثل قدیمی "یک موفقیت یک شبه به 20 سال کار سخت نیاز دارد" بیشتر در صنعت انیمیشن صدق می کند.

در عصر رضایت فوری ، بسیاری از نسل جوان فکر می کنند که با شرکت در دوره ای بدون هیچ پیش شرطی برای هنر ، می توانند طی سه تا شش ماه انیمیشن را یاد بگیرند. اکثر آنها نمی خواهند روی "هنر" انیمیشن تمرکز کنند و تصورات غلطی دارند که انیمیشن در مورد دانستن نرم افزار است. خوب ، آنها نمی توانند دورتر از حقیقت باشند.

(همچنین بخوانید: کدام نرم افزار انیمیشن را باید یاد بگیرم؟)

این کشور حدود 1.5 لیتر یا شاید بیشتر مشتاقانی داشته است که به دوره های کوتاه مدت مختلف در زمینه آموزش نرم افزار و انیمیشن پیوسته بودند. بیشتر آنها بیکار شدند و در نهایت صنعت را ترک کردند و م institسسات انیمیشن را مقصر وعده های دروغ دانستند. ادعاهای آنها تا حدی درست است ، اما اکثراً درست نیست. ما دیگر در دوران تاریک زندگی نمی کنیم. کمی تحقیقات آنلاین روشن می کند که چه چیزی برای تبدیل شدن به یک انیماتور لازم است و اگر فرد متقاضی در برابر آن مقاومت کرده است ، پس باید مسئولیت تصمیمات نزدیک بینی خود را به عهده بگیرد.

انیمیشن همه چیز در مورد صبر ، استقامت ، هنر ، خلاقیت و سخت کوشی است. در انیمیشن هیچ میانبری وجود ندارد. اگر می خواهید با حضور در صنعت انیمیشن یک شبه ثروتمند شوید ، بهتر است حرفه دیگری را در نظر بگیرید. اشتیاق رمز موفقیت در این حرفه طلبکار است.

لطفا توجه داشته باشید: مگر در مواردی که صریحاً خلاف آن ذکر شده باشد ، هرگونه پیش بینی چشم انداز شغل ، مشاوره شغلی / تحصیلی و حقوق و دستمزد موجود در این صفحه صرفاً براساس نظر مصاحبه شونده است و نه نظر IndiaEducation.net یا هر سازمان دیگر.

 

http://www.rajanews.com/news/340936/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%AA-2020-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1

  • ۹۹/۰۸/۰۱
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی