مقالات گرافیک فارسی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این آموزش طراحی وب فتوشاپ ، ما قصد داریم تا یک طراحی وب سایت سر و صدا ، تمیز و حرفه ای را در فتوشاپ طراحی کنیم. طرحی که در این آموزش انجام می دهیم می تواند به عنوان طراحی وب سایت شخصی یا شرکتی مورد استفاده قرار گیرد. این طراحی بسیار کاربر پسند است ، بنابراین باید برای شهرت سایت شما عالی باشد.

این اولین بخش از یک سری دو قسمت است که به شما می آموزد چگونه طراحی سایت با فتوشاپ بسازید ، و سپس نحوه تبدیل آن به یک طراحی وب HTML سازگار با استاندارد (X) را آموزش دهید.
مجموعه "طراحی وب تمیز و حرفه ای"

    قسمت 1: طراحی وب تمیز و حرفه ای را در فتوشاپ ایجاد کنید
    قسمت دوم: کدنویسی یک طراحی وب تمیز و حرفه ای

به چیدمانی که می خواهیم در این آموزش ایجاد کنیم ، نگاهی بیندازید. می توانید پیش نمایش نهایی تصویر را در زیر مشاهده کنید یا برای نسخه کامل اینجا کلیک کنید.

پیش نمایش نهایی
سند فتوشاپ خود را آماده کنید

1 با استفاده از تنظیمات از تصویر زیر ، یک سند جدید در Photoshop (Ctrl / Cmd + N) ایجاد کنید.

سند فتوشاپ خود را آماده کنید
تنظیمات واحدها و خط کش ها را تنظیم کنید

2 اطمینان حاصل کنید که در واحد پیکسل کار می کنید ، که واحد ثابت استاندارد برای طراحی وب است. تنظیمات زیر را برای حاکمان خود از پنجره گفتگوی Preferences (Ctrl / Cmd + K) تنظیم کنید. روی Units & Rulers کلیک کنید و اطمینان حاصل کنید که همه موارد را مطابق شکل زیر نشان داده اید.

سند فتوشاپ خود را آماده کنید
برای تعیین منطقه محتوا راهنمای اضافه کنید

3 حاکمان Photoshop را از نمای> حاکمان فعال کنید. با فشار دادن "Ctrl / Cmd + R" ، دید حاکمان را تغییر دهید. همچنین پنل اطلاعات را از پنجره> اطلاعات (کلید میانبر: F8) باز کنید. پنل اطلاعات بسته به ابزار انتخاب شده اطلاعات مفیدی می دهد. با فشار دادن "M" ، Rectangular Marquee Tool را انتخاب کرده و یک جعبه به عرض 120 پیکسل از گوشه سمت چپ بوم ایجاد کنید. می توانید در حین انتخاب ، اندازه را با مراجعه به صفحه اطلاعات تنظیم کنید. اکنون بر روی خط کش سمت چپ کلیک کرده و یک راهنما را در سمت راست انتخاب marquee بکشید همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

سند فتوشاپ خود را آماده کنید

4 این انتخاب را در لبه سمت راست بوم حرکت دهید. راهنمای دیگری را به سمت چپ انتخاب اختصاص دهید.

بوم شما اکنون باید به شکل زیر باشد:

سند فتوشاپ خود را آماده کنید
ایجاد آرم

5 اکنون می خواهیم آرم را برای وب سایت خود ایجاد کنیم. این آرم بسیار ساده خواهد بود و جلوه گرادیان رنگی خواهد داشت. یک گروه جدید ایجاد کنید (Layer> New> Group) و نام آن را "آرم" بگذارید.

6 ابزار Horizontal Type (T) را انتخاب کنید و "حروف کوچک" (یا نام وب سایت خود) را با حروف بزرگ تایپ کنید.

7 سپس در پنل کاراکتر ، قلم را روی Arial ، سبک را Bold و اندازه را 42pt قرار دهید. همچنین گزینه anti-aliasing metod را روی Sharp تنظیم کرده و از رنگ شماره 101112 استفاده کنید. همچنین وقتی ابزار Type (ابزار فعال) است ، می توانید این گزینه ها را در نوار گزینه تنظیم کنید.

https://www.webfx.com/blog/web-design/create-a-clean-and-professional-web-design-in-photoshop/

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

 

Transitions in After Effect ، ترکیبی از جلوه هایی است که با استفاده از تکنیک متفاوتی برای ساخت یک سری حرفه ای از فیلم یا تصاویر ، دستکاری تصاویر ، فیلمبرداری می کند. انتقال همچنین با استفاده از ایده خود طیف گسترده ای از تکنیک های دستکاری را به شما می دهد. در اینجا ما به گزینه Transitions در نرم افزار After Effect خواهیم پرداخت و همچنین می خواهیم نحوه استفاده از آن را در هر تصویر یا فیلم ویدیویی بیاموزیم.

در اینجا گزینه Transitions از نرم افزار After Effect را با استفاده از نمونه در چند مرحله ساده یاد خواهیم گرفت. بنابراین بگذارید یادگیری خود را در این زمینه شروع کنیم.

مرحله اول: قبل از شروع به ما اجازه می دهیم با User Interface این نرم افزار مقدماتی داشته باشیم تا بتوانیم بخش های مختلف این نرم افزار را به راحتی در طول این مقاله درک کنیم. در اموزش ساخت موشن گرافیک ، ما دو نوار داریم که نوار منو و پنل ابزار برای ایجاد برخی تنظیمات در این نرم افزار است ، در سمت چپ ما بخش Project داریم که تعداد اجزای هر پروژه را نشان می دهد ، در گوشه سمت راست پارامترهای دیگری از این نرم افزاری مانند برگه پیش نمایش ، تب صوتی ، زبانه Effects & Presets و بسیاری دیگر ، در پایین صفحه کار ما بخش Timeline را برای تنظیم پارامترهای انیمیشن یا انتقال داریم.

انتقال پس از اثر - 1

مرحله 2: اکنون ترکیب جدید را برای شروع یادگیری انتخاب کنید. برای گرفتن ترکیب جدید ما دو گزینه داریم ، ابتدا به نوار منو بروید و بر روی فهرست کامپوزیت کلیک کنید. یک لیست کشویی باز خواهد شد ، روی گزینه "ترکیب جدید" این لیست کلیک کنید.

Transitions After Effects - 2

مرحله 3: و مورد دوم پانل Project خواهد بود و روی نماد "ترکیب جدید" که در انتهای صفحه پانل پروژه است کلیک کنید.

Transitions After Effects - 3

مرحله 4: جعبه تنظیم ترکیب باز خواهد شد. تنظیم ترکیب مورد نیاز را مطابق با خود انجام دهید و برای اعمال تنظیمات بر روی دکمه Ok این کادر کلیک کنید.

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

موشن گرافیک چیست

موشن گرافیک معمولاً با صدا ترکیب می شوند که باعث می شود آنها نسبت به اینفوگرافیک استاتیک به فیلم ها نزدیک شوند. شاید "چندرسانه ای" نیز مناسب باشد ، اما باز هم ، در جایی که همپوشانی های زیادی وجود دارد ، به معنای معاصر می پردازیم. بیایید فقط بگوییم که گرافیک های متحرک به تنهایی حرکت می کنند و عموماً از طریق نوعی رسانه الکترونیکی - حداقل امروزه نمایش داده می شوند.
تاریخچه گرافیک حرکت

البته تاریخ گرافیک حرکت به دقایقی قبل از رسانه های الکترونیکی و جدید باز می گردد. در دهه 1800 ، ارائه های اولیه از طریق کتاب های تلنگر یا zoetropes به تعریفی که در بالا گفته شد گرافیک حرکت بود. مطمئناً اینها با تعریفی که در بالا ایجاد کردیم مطابقت دارد.

اما به طور کلی ، و حداقل در اینجا ، وقتی از اصطلاح "یادگیری موشن گرافیک" استفاده می کنیم ، در سنت جان ویتنی ، یکی از پدران انیمیشن رایانه و شاید اولین کسی که از اصطلاح "گرافیک حرکت" استفاده می کند ، پیروی می کنیم. هنگامی که او شرکتی به نام Motion Graphics Inc. ایجاد کرد تا توالی های تصویر متحرک و عنوان های تلویزیونی را ایجاد کند. تا دهه 1970 ، ویتنی در حال استفاده از فرآیندهای دیجیتال بود ، و گرافیک مدرن حرکت به دنیا آمد.
چگونه گرافیک حرکت تکامل یافته است

قبل از رایانه های گسترده ، گرافیک های متحرک گران قیمت و وقت گیر بودند. اما در دسترس بودن برنامه های دسک تاپ مانند Adobe Flash و After Effects باعث شده است که گرافیک حرکت به طور فزاینده ای قابل دسترسی باشد. برنامه پیشرو مورد استفاده طراحان گرافیک متحرک احتمالاً Adobe After Effects است که کمی مانند فتوشاپ کار می کند.

البته محصولات جدید هر روز به بازار عرضه می شوند. آنچه مشترک همه آنهاست ، امکان ترکیب ویدئو ، متن ، گفتار ، تجسم داده ها ، جلوه های ویژه و حتی سه بعدی برای ایجاد انیمیشن است. هدف این است که عناصر زمان و مکان را به دنیای اینفوگرافیک اضافه کنید ، و زندگی را در محتوای غیرقابل استاتیکی نفس بکشید.

گرافیک حرکت نه تنها به صورت دیجیتالی ایجاد می شود. از انیمیشن سنتی نیز می توان استفاده کرد. اما ابزارهای تجسم داده های مبتنی بر وب ، ایجاد و ایجاد گرافیک متحرک ، فیلم متحرک و اینفوگرافیک های متحرک را آسان تر می کنند - ارزان تر و با تلاش کمتر از همیشه.

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

در مورد استفاده از محتوای اینستاگرام افراد دیگری که ایجاد شده اند ، همچنین ایده خوبی است که پیروان موجود خود را تشویق کنید تا محتوا را درمورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید برای فید خود ارسال کنید.

به این نوع محتوا "UGC" یا محتوا تولید شده توسط کاربر گفته می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری برای هر محتوا ایجاد شده توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ، با یا بدون دلگرمی از خود مارک تجاری اعمال می شود.

با این وجود ، مگر اینکه شما یک مارک بزرگ و کاملاً تأسیس باشید ، بعید به نظر می رسد کاربران بدون انگیزه محتوای اینستاگرام در مورد شما و محصولات شما ایجاد کنند.

با اجرای یک رقابت ، در آن جا بدست آورید که کاربران بتوانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب زدن آن با هشتگ مارک شخصی خود ، یا یک هشتگ کمپین ، برنده شوند
محتوای اینستاگرام

با استفاده از الگوی اینستاگرام ، یک تصویر تبلیغاتی چشم نواز ایجاد کنید.


 

به عنوان مثال ، ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به دنبال کنندگان ، به شما کمک می کند تا برای مبارزات انتخاباتی خود انگیزه بیشتری ایجاد کنید زیرا احتمالاً کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده می کنند. رقابت خود را از طریق سایر کانال های رسانه های اجتماعی اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید - اساساً این کلمه را دریافت کنید تا بتوانید کارها را شروع کنید!

اگر می خواهید عملکرد هشتگ کمپین خود را کنترل کنید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare ، آن را ردیابی کنید. در یک PRO یا برنامه بالاتر با Iconosquare ، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ شما به مرور زمان و درگیری در هشتگ مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که نباید در مورد نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید برای ارسال خود استفاده کنید ، محدود کننده باشد ، در غیر این صورت آنها زحمت نمی کشند!

UGC باید یک استراتژی تکمیلی برای تهیه منابع برای خوراک شما باشد تا تمرکز. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند که از آنها بهره می برید ، و همچنین زیبایی زیبایی خوراک خود را کنترل خواهید کرد.

 
5- با تأثیرگذار همکاری کنید

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر روی فید خود داشته باشید و یک جریان مداوم از محتوای اینستاگرام بر روی نام تجاری خود داشته باشید ، باید به فکر کار با تأثیرگذار باشید.

با همکاری با تأثیرگذارانی که قبلاً موارد زیر را دارند ، این فرصت را دارید که مخاطبان خود را گسترش دهید و تعداد زیادی دنبال کننده جدید را برای حساب خود بدست آورید.
قالب های اینستاگرام

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

از R21 ، تنها یک نسخه از سینما 4D در دسترس است. این جایگزین تمام انواع قبلی ، از جمله BodyPaint 3D ، و شامل تمام ویژگی های نوع "استودیو" گذشته است. با R21 ، همه باینری ها متحد شدند. هیچ تفاوت فنی بین نسخه های تجاری ، آموزش cinema 4d یا نسخه ی نمایشی وجود ندارد. تفاوت اکنون فقط در پروانه صدور مجوز است. سال 2014 شاهد انتشار سینما 4D Lite بود که با Adobe After Effects Creative Cloud 2014 بسته بندی شده بود. "Lite" به عنوان یک نسخه مقدماتی عمل می کند و بسیاری از ویژگی های آن را نادیده گرفته است. این بخشی از مشارکت بین دو شرکت است ، جایی که یک افزونه تولید شده توسط Maxon با نام Cineware ، به هر نوع امکان ایجاد یک گردش کار یکپارچه با After Effects اجازه می دهد. نوع "Lite" به After Effects CC وابسته است و به راه اندازی آن نیاز به برنامه دوم دارد و فقط به عنوان یک جزء بسته بندی شده با AE CS از طریق Adobe به فروش می رسد.

در ابتدا Cinema 4D در اوایل دهه 1990 برای رایانه های آمیگا ساخته شد و سه نسخه اول این برنامه به طور انحصاری برای آن پلتفرم در دسترس بود. با وجود v4 ، ماکسون با اشاره به آرزوی دستیابی به مخاطبان گسترده تر و بی ثباتی فزاینده بازار آمیگا پس از ورشکستگی کامودور ، شروع به توسعه برنامه برای رایانه های ویندوز و مکینتاش کرد.

در لینوکس Cinema 4D به عنوان نسخه ارائه خط فرمان در دسترس است.

از R12 تا R20 ، سینما 4D در چهار نوع موجود بود. برنامه اصلی Cinema 4D "Prime" ، نسخه "Broadcast" با ویژگی های گرافیکی اضافی ، "Visualize" ، که کارایی را برای طراحی معماری و "Studio" اضافه می کند ، که شامل تمام ماژول ها است.

از نسخه 8 تا انتشار 11.5 ، سینما 4D یک رویکرد مدولار به برنامه داشت ، با امکان گسترش در برنامه اصلی با ماژول های مختلف. این کار با انتشار 12 به پایان رسید ، اگرچه عملکرد این ماژول ها در طعم های مختلف سینما 4D (Prime ، Broadcast ، Visualize ، Studio) باقی مانده است.

https://en.wikipedia.org/wiki/Cinema_4D

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

 

همانطور که استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای سال 2020 برنامه ریزی کرده اید ، مهم است که آخرین واقعیت ها راجع به این بسیار محبوب بدانید…
کریستینا نیوبری 22 اکتبر 2019

همانطور که استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای سال 2020 برنامه ریزی می کنید ، دانستن جدیدترین واقعیت ها در مورد این شبکه اجتماعی بسیار پراهمیت مهم است. برای اینکه مطمئن شوید که با اطلاعات صحیح کار می کنید ، ما مهمترین آمار اینستاگرام مورد نیاز برای آگاهی از این سال را گردآوری کرده ایم.

جایزه: یک چک لیست رایگان را بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی را برای رشد 0 تا 600000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت نشان می دهد.

اینفوگرافیک 10 آمار برتر اینستاگرام برای سال 2020 را نشان می دهد
آمار سریع برای اینستاگرام
1. اینستاگرام دومین برنامه بارگیری در فروشگاه اپل است

فقط YouTube در سال 2018 بارگیری بیشتری داشته است (آمار 2019 هنوز در دسترس نیست). این نشانه خوبی است که اینستاگرام همچنان به جذب کاربران جدید ادامه می دهد - طبق آمار کاربر اینستاگرام که بعدا در این پست مشاهده خواهید کرد تأیید شده است.
2. اینستاگرام دهمین نمایش داده شده گوگل است

حدود نیمی از 10 جستجو برتر عبارات عمومی مانند هوا ، اخبار و فیلم ها دارند. اما فیسبوک ، گوگل ، یوتیوب و آمازون نیز در 10 مورد برتر و همه در اینستاگرام قرار دارند.

با این حال ، از آنجا که اینستاگرام در درجه اول از طریق رابط وب استفاده نمی شود ، رتبه بارگیری بالای برنامه یک چهره مهم تر است.
3. اینستاگرام در حال حاضر مانند تعداد و نمایش ویدیو در 7 کشور مخفی است

اینستاگرام در ماه آوریل و در ژوئیه در شش کشور دیگر ، مخفی کردن مانند شمارش در کانادا را آغاز کرد.

آن کشورها عبارتند از:

    استرالیا
    برزیل
    کانادا
    ایرلند
    ایتالیا
    ژاپن
    نیوزلند

با این حال ، این بدان معنی نیست که پسندیدن دیگر اهمیتی ندارد. در حقیقت ، از آنجا که 41٪ از سازندگان محتوای کانادایی گفتند که پس از پنهان کردن تعداد شمارش ها ، نامزدی کاهش یافته است ، این بدان معناست که مهمتر از همیشه ایجاد محتوای قدرتمند اینستاگرام است که الهام بخش تعامل باشد.
آمار کاربر اینستاگرام

دقیقا چه کسی از اینستاگرام استفاده می کند؟ این آمار کاربران اینستاگرام در حال حاضر جزئیات مخاطبان اینستاگرام را فاش می کند.
4. 1 میلیارد نفر هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند

این باعث می شود اینستاگرام از نظر کاربران فعال ، پشت فیس بوک ، به عنوان رتبه دوم شبکه اجتماعی سنتی قرار بگیرد. اینستاگرام با در نظر گرفتن همه سیستم عامل های اجتماعی در رده پنجم قرار دارد - پشت Facebook ، YouTube ، Whatsapp ، FB Messenger و WeChat.
5. 500 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند

در سه سال از زمان راه اندازی آن ، Stories به بخش عظیمی از آنچه اینستاگرام را محبوب می کند تبدیل شده است.

با نیم میلیارد نفر که هر روز از Stories استفاده می کنند ، مشخص است که Stories کانال مهمی برای مارک ها است. (آمارهای اینستاگرام Story را در سراسر این قطعه پیدا خواهید کرد که بیشتر بر این نکته تأکید می کند.)

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

 

ایلوستریتور یک برنامه مستقر بردار است که در سال 1985 توسط Adobe System طراحی شده است. Adobe Illustrator for Student برای ایجاد گرافیک از ابتدا مناسب تر است.آموزش مقدماتی ایلوستریتوربرای طراحی آیکون ها ، آرم ها ، تایپوگرافی ، هنر دیجیتال ، طراحی ایزومتریک و موارد دیگر بسیار مفید است.

Adobe Illustrator برای دانش آموزان یک برنامه بسیار سر راست است ، بنابراین حتی اگر مبتدی باشید می توانید هر چیزی را که می خواهید طراحی کنید. برنامه های ویرایشگر بردار مبتنی بر اندازه گیری ریاضی است در حالی که برنامه های ویرایشگر مبتنی بر پیکسل ، مانند فتوشاپ. ویرایشگرهای Bitmap در روتوش عکس ، دستکاری عکس مفیدتر هستند.

صنعت گرافیک در چند سال گذشته با شکوهی رو به پیشرفت بوده است. گرافیک در دنیای مجازی ما به طرق فراوانی بالهای خود را پراکنده کرده است. Adobe Illustrator یکی از اصلی ترین نرم افزارهای مورد استفاده است و با کمک آن می توانیم هر چیزی را طراحی کنیم.
Adobe Illustrator برای دانشجویان ماهر

ما قبلاً بحث کرده ایم که چگونه این برنامه های ویرایشگر بردار برای ایجاد طرح ها مفید هستند. اکنون ، بیایید در مورد Adobe Illustrator برای برنامه های دانشجویی بیشتر صحبت کنیم تا دانش خود را در زمینه طراحی برای ارتقاء سطح مهارت های خود کسب کنیم. گفته می شود که یادگیری روندی بی پایان است ، بنابراین حتی اگر در صنعت طراحی کار می کنید.

در اینجا چند ابزار / موضوع خاص وجود دارد که من شخصاً آنها را دوست دارم. آنها تایپوگرافی ، تصویربرداری تخت ، طراحی شخصیت ، نقشه برداری ، طراحی الگوی برای صنعت نساجی هستند.
 تایپوگرافی - هنر نوشتن

این در واقع در همه جا استفاده می شود ، به عنوان مثال کتاب / روزنامه ، وب سایت و حتی در زندگی روزمره مانند علائم خیابانی ، تابلوها ، بسته بندی محصولات ، پوسترها ، برچسب ها.

بیایید نگاهی به قلمهای مختلفی بیندازیم که قابل استفاده هستند.
دوره محبوب در این گروه
فروش
آموزش تصویرگر (1 دوره ، 2+ پروژه) 1 دوره آنلاین | 2 پروژه دستی | 12+ ساعت | گواهی تأیید تکمیل | دسترسی به طول عمر
4.5 (1،722 رتبه بندی)
قیمت دوره
149 دلار 399 دلار
مشاهده دوره
دوره های مرتبط
آموزش Adobe Flash (2 دوره ، 1+ پروژه) آموزش 3D مدل سازی حداکثر (5 دوره)

    Serif: این یک فونت بسیار متداول است که به دلیل ظاهر کلاسیک آن است. این یک انتخاب خوب در مجلات و روزنامه ها است.
    سان سریف - به زبان فرانسه به معنای "سن" است و از این رو این فونت ها مانند ساریف سکته مغزی ندارند. این قلم بیشتر در رایانه ها ، تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود.
    صفحه نمایش - قلمهای صفحه نمایش انواع مختلفی از قلم ها مانند Script ، BlackLetters ، All Caps و ظاهری ساده و زیبا دارند.

این قلم ها در پوسترها ، عناوین عناوین یا طراحی گرافیک مفید هستند.

بنابراین اکنون امیدوارم که کمی فکر در مورد فونت ها داشته باشید. بهتر است هنگام انتخاب فونت ، خط مشی ساده را دنبال کنید ، "کمتر بیشتر است".
طراحی تایپوگرافی TYPOGRAPHY DESIGN
طراحی شخصیت

برای هر پروژه خلاقانه ، به شخصیت ها / اشیاء / شکل ها نیاز دارید تا ایده ها ، افکار و احساسات خود را به مخاطب منتقل کنید. فقط در این صورت هر کس قادر خواهد بود به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. شخصیت های کارتونی زیادی وجود دارد که هر روز در تلویزیون ، رایانه ها ، وب سایت ها مشاهده می کنیم.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A8%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

2D انیمیشن چیست؟

انیمیشن 2D نوعی رسانه هنری است. برای تعریف عمیق انیمیشن 2D در ادامه مطلب بخوانید و در مورد آموزش انیمیشن دیجیتال و گزینه های شغلی بیشتر بدانید.
تعریف انیمیشن 2D

2D یا همان انیمیشن دو بعدی ، ترکیبی از تکنیک هنری و طراحی رسانه است که توهم حرکت را در یک محیط دو بعدی ایجاد می کند. با توالی نقشه های جداگانه در طول زمان ، شخصیت ها ، پس زمینه ها ، اشیاء و جلوه ها به نظر می رسد که در حال حرکت هستند. این کار معمولاً برای فیلم ها و تلویزیون های متحرک انجام می شود ، اما در بازی های ویدیویی ، وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات نیز مشاهده می شود.

می توان قبل از استفاده از انیمیشن 2D که به عنوان انیمیشن مبتنی بر بردار نیز شناخته می شود ، ترسیم تصاویر به صورت دستی مفید باشد. نرم افزارهای رایانه ای مانند Adobe Photoshop ، Adobe After Effects و Toon Boom Harmony تنها معدود برنامه های استاندارد صنعت برای انیمیشن 2D هستند. بنابراین ، برای یادگیری مهارتهای فنی مورد نیاز می توان به دنبال آموزش عالی بود.
آموزش انیمیشن کامپیوتر 2D

اکثر انیماتورها برای ورود به بازار کار به مدرک لیسانس نیاز دارند ، اما یک نمونه کار عالی و دانش قوی از نرم افزار انیمیشن دیجیتال 2D مهم است. برنامه های گواهینامه کالج ، مدارک دانشگاهی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد می توانند یکی را برای زمینه انیمیشن آماده کنند یا مهارت های خود را برای بهبود چشم انداز شغلی تقویت کنند.

به دلیل ترکیبی از مهارت های هنری و فنی ، درجه های هنرهای زیبا ، انیمیشن ، طراحی گرافیک ، هنر دیجیتال و گرافیک رایانه گزینه های متداول است. کلاس های انیمیشن 2D معمولاً به عنوان بخشی از این برنامه های بزرگتر یافت می شوند. دوره های هنری بنیادی ، انتخابی ، توسعه نمونه کارها و زمان استودیو نیز مؤلفه های بارز این نوع برنامه ها هستند.

https://learn.org/articles/What_is_2D_Animation.html

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

چگونه از ایندیزاین استفاده می شود

ایندیزاین برای ایجاد آگهی ها ، بروشورها ، مجلات ، روزنامه ها ، پوسترها ، کارت ویزیت ها ، کارت پستال ها ، برچسب ها ، کمیک ها و بسیاری از انواع دیگر اسناد یا ارتباطات تصویری استفاده می شود.

آموزش ایندیزاین یک استاندارد صنعتی برای طراحی انتشار است و توسط متخصصان گرافیک و بازاریابی استفاده می شود. این ممکن است همراه با برنامه های کاربردی دیگر که بخشی از Adobe Creative Cloud از جمله Illustrator و Photoshop هستند ، استفاده شود یا به تنهایی قابل استفاده باشد. تصاویر و تصاویر معمولاً در InDesign ایجاد نمی شوند ، بلکه طرح هایی با استفاده از متن ، تصاویر و نقشه هایی که اغلب در برنامه های دیگر ساخته می شوند با استفاده از InDesign در یک طرح جمع می شوند.
Adobe InDesign چه کاری انجام می دهد

InDesign ابزارهای لازم برای طراحی صفحات و ایجاد طرح بندی بصری را که می تواند برای رسانه های چاپی و دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد فراهم می کند. InDesign یک روش ساده برای ایجاد صفحات حرفه ای را فراهم می کند که می توانند به صورت چاپی یا آنلاین منتشر و توزیع شوند.

InDesign مخصوصاً برای اسنادی که حاوی چندین صفحه ، طرح بندی هایی هستند که متن و تصاویر را ترکیب می کنند ، و آنهایی که حاوی مقادیر قابل توجهی متن هستند ، مفید است.
هزینه InDesign چقدر هزینه دارد

Adobe InDesign CC به صورت اشتراکی در دسترس است و هزینه آن برای InDesign CC براساس برنامه اشتراک انتخاب شده متفاوت است. اشتراک فردی فقط برای این دیزاین 1999 دلار در هر ماه است که برای یک سال کامل مشترک می شوید و در صورت مشترک فقط برای یک ماه مشترک 29.99 دلار در ماه است. Adobe همچنین یک برنامه Creative Cloud را ارائه می دهد که شامل InDesign به همراه بیش از 20 برنامه Adobe دیگر است که در هر ماه 49.99 دلار یا 74.99 دلار در ماه هزینه دارد در صورتی که فقط برای یک ماه مشترک باشید.

تخفیف های دانشگاهی برای Creative Cloud از جمله InDesign در دسترس هستند. دانش آموزان و معلمان می توانند برای هر برنامه سالانه با اثبات کار در آن یا حضور در یک موسسه آموزشی واجد شرایط ، در کلیه برنامه های Creative Cloud با هزینه 19.99 دلار در هر ماه مشترک شوند. گزینه تخفیف ماهانه به ماه وجود ندارد.
یادگیری InDesign

گزینه های بسیاری برای یادگیری InDesign وجود دارد. اینها شامل کلاسهای دستی ، آموزشهای خصوصی ، کتابها و آموزشهای آنلاین است. کلاسهای Live InDesign یک روش مناسب برای یادگیری با دیگر متخصصان است و قادر به سؤال از یک مربی حرفه ای به صورت حضوری در طی درس و بعد از کلاس در مورد پروژه ها هستید. کلاسهای Live InDesign همچنین سؤال کردن درباره جنبه های InDesign را که ممکن است مختص نوع کار یک شخص باشد ، آسان تر می کند. آموزش زنده همچنین می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا مایل هستید با یک اشتراک یک برنامه یا با Creative Cloud کامل بروید. آموزش InDesign می تواند به ساده سازی روند کار پروژه ، بهبود کارآیی و کار بر روی انواع جدید پروژه هایی که نیاز به مهارت های اضافی دارند کمک کند. کلاس های آنلاین زنده گزینه ای برای کسانی است که قادر به سفر به یک محل کلاس نیستند.

آموزش آنلاین یکی دیگر از منابع با ارزش برای یادگیری نحوه استفاده از InDesign است. اینها می توانند توسط خودشان و همراه با کلاسهای زنده یا آنلاین InDesign استفاده شوند. مؤسسه گرافیک آمریکایی آموزش های آنلاین رایگان را توسط مربیان حرفه ای InDesign ارائه می دهد که نشان می دهد چگونه می توانید مشکلات رایج را حل کنید و طرح هایی را با استفاده از InDesign تهیه کنید.

کتاب ها گزینه دیگری برای یادگیری InDesign است. کتابهایی مانند کلاس درس دیجیتال InDesign این امکان را برای افراد فراهم می کند که InDesign را با سرعت خود بیاموزند ، و نیازی به اتصال به اینترنت نداشته باشند.

مهم نیست که چطور در ابتدا با تجربه یادگیری InDesign خود شروع کردید ، تمرین اغلب بهترین روش برای یادگیری یک برنامه جدید است. آزمایش با ویژگی ها و ویژگی های مختلف در یک سند عملی که در مهلت مقرر و استانداردهای کیفیت برای مشتری یا کارفرمای مشروط نباشد می تواند شما را برای زمان استفاده از InDesign به صورت حرفه ای آماده کند.

https://is.gd/iaYSfr

  • majid yousefi
  • ۰
  • ۰

آشنایی با کیفریم در افتر افکت

افتر افکت بیشترین نرم افزار برای ویرایش Video و VFX برای عناوین فیلم ، گرافیک حرکت و آهنگسازی برای کلیه کارهای پس از تولید تلویزیون و فیلم است. امروز می خواهیم یکی از ویژگی های مهم برنامه را که keyframes است ، ببینیم. برای تنظیم محدودیت ها یا پارامترهای محتوا مانند حرکت ، صدا ، جلوه ها و بسیاری از خصوصیات دیگر ، از کلیدهای کلید استفاده می شود. در حال تغییر از یک صحنه به صحنه های دیگر در فیلم است. 2 کلید به طور پیش فرض در هنگام بارگذاری جلوه های بعدی یکی در ابتدا و دیگری در پایان برای تغییر وجود دارد. در زیر می خواهیم جزئیات بیشتر و استفاده از کلمات کلیدی را در After Effects مشاهده کنیم.
چگونه می توان KeyFrames را در After Effects اضافه کرد؟

کار بر روی keyframes اصلی ترین کاربرد ویرایشگرهای گرافیکی حرکت است.

    پیش نمایش را می توان با استفاده از دکمه "0" از صفحه کلید مشاهده کرد. مطابق تصویر زیر ، 2 کلید اصلی در شروع و انتها وجود دارد و حالت پیش نمایش در جدول زمانی مشخص بین آنها اجرا می شود تا بررسی کند که زمان تغییر اتفاق می افتد.

کار بر روی keyframes

این امر در اصلاح تغییرات در جلوه ها ، صحنه ها یا گرافیک ها دقیقاً در بازه زمانی موردنیاز کمک می کند.

    برای شروع و متوقف کردن پیش نمایش می توان از Spacebar استفاده کرد. ما می توانیم کلیدهای کلیدی را به ویژگی تبدیل هر لایه در پروژه اضافه کنیم.

انتساب را تغییر می دهد

    در اینجا ما باید پروژه های زیر را به پروژه زیر اضافه کنیم. Keyframing به افزودن حرکت به محتویات قاب کمک می کند. بنابراین در اینجا می خواهیم حرکت را به آرم Circle Educba بیفزاییم.
    ما ابتدا باید چگونگی فریاد حرکت لایه را در قاب شما برنامه ریزی کنیم. برای نسخه ی نمایشی ، ما در حال انتقال آرم از سمت چپ به سمت راست قاب هستیم.

مرحله 1: After Effects را باز کنید و تمام لایه ها را بر روی صفحه لایه بارگذاری کنید تا کلید بازی شروع شود. خصوصیات تبدیل لایه را که باید با کلیک کردن روی مثلث کوچک در کنار نام لایه حرکت کنید ، باز کنید. گزینه های موقعیت یابی موجود را بررسی کنید.

خواص انتقال

مرحله 2: همانطور که می خواهیم موقعیت آرم را تغییر دهیم. با انتخاب و کشیدن با مکان نما ، گوشه بالا سمت چپ آرم را از قاب خارج کنید. بر روی نماد کرنومتر o در کنار موقعیت مکانی کلیک کنید و در چند ثانیه بر روی جدول زمانی کلیک کنید که می خواهیم آرم ما به مرکز برسد. در مثال زیر مدت زمان کل 10 ثانیه است و من می خواهم که آرم من در 3 ثانیه به مرکز برسد.

تغییر موقعیت آرم

مرحله 3: بر روی جدول زمانی 3 ثانیه کلیک کنید و از Shift + آرم را بکشید تا به کانسیلر یا به محلی که باید برای keyframe بعدی بماند ، بروید.
دوره محبوب در این گروه
فروش
آموزش افتر افکت (1 دوره ، 3+ پروژه) 1 دوره آنلاین | 3 پروژه دستی | 20+ ساعت | گواهی تأیید تکمیل | دسترسی به طول عمر
4.5 (1،864 رتبه بندی)
قیمت دوره
149 دلار 399 دلار
مشاهده دوره
دوره های مرتبط
Adobe Premiere Pro Tutorial (2 دوره ، 7+ پروژه) همه در یک بسته نرم افزاری طراحی (280+ دوره ، 100 پروژه)

مرحله 4: همانطور که ما کشیدن نماد را متوقف کرده ایم تا مرکز ، یک کلید واژه جدید در محل افتاده ایجاد شود. اکنون یک کلید صفحه در 0 ثانیه داریم و دیگر در 3 ثانیه حرکت را با استفاده از فاصله زمانی برای بررسی سرعت حرکت حرکت می دهد.

کلمات کلیدی جدید ایجاد شده است

مرحله 5: همین کار را برای آخرین وضعیت کلید تکرار کنید. آستر زمان را به 9 ثانیه منتقل کنید و از shift + drag استفاده کنید تا آرم از مرکز به گوشه سمت راست منتقل شود تا از قاب خارج شود.

حرکت آرم

مرحله ششم: وقتی این کار را انجام دادیم می بینیم که این آرم به سرعت از سمت چپ به مرکز و به آرامی از مرکز به راست حرکت می کند که به دلیل مدت زمان 0 تا 3 ثانیه و 3 تا 9 ثانیه است. ما حتی می توانیم این کار را در حرکت خطی کلیدهای آرم با کشیدن و انتخاب همه کلیدها مشاهده کنیم.

مرحله 7: برای تنظیم فاصله زمانی و آرم نیز نباید به طور مداوم فیلم باشد زیرا باید مدتی مرکز باشد ، بنابراین اجازه دهید آرم را از 3sec تا 6sec در مرکز قرار دهید تا زمان حرکت آرم یا keyframe به صورت زیر باشد.

    سمت چپ به مرکز: - 0 تا 3 ثانیه.
    در مرکز: - 3 تا 6 ثانیه.
    مرکز به راست: - 6 تا 9 ثانیه.

مرحله 8: بر روی زمان خطی 6 ثانیه کلیک کنید و با کشیدن کلید در 3 ثانیه می توانیم ببینیم که کلید انتخاب شده است. Ctrl + C و Ctrl + V را از صفحه کلید کلیک کنید تا آرم از 3 ثانیه تا 6 ثانیه در مرکز بماند.

فاصله زمانی و آرم

در اینجا در این پروژه 4 کلید اصلی برای حرکت لایه ایجاد کرده ایم.

مرحله 9: در صورت نیاز به جابجایی هر شیء دیگر با آرم در همان مسیر ، جسم دیگر می تواند در لایه آرم قرار گیرد. برای فعال کردن گزینه والدین ، ​​لایه ای از صفحه لایه را انتخاب کنید که باید در آرم والدین باشد و بر روی آیکون والدینی که در کنار هیچکدام است مطابق تصویر فوق کلیک کنید. حتی با کلیک راست بر روی صفحه لایه ، گزینه والدین را در دسترس می بینیم.

گزینه والدین در دسترس است

مرحله 10: اضافه کردن حرکت به لایه های متحرک نیز برای بدست آوردن ظاهر و احساس حرکت مهم است. گزینه در 3 جعبه در لایه موجود است ، اولین کادر را مطابق شکل زیر فعال کنید.

حرکت را اضافه کنید

مرحله 11: برای فرمان Keyframes در قسمت After Effects. ماه

  • majid yousefi