مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

02-پروژه آماده پریمیر تیزر پوشاک و مزون Fashion Shop

پروژه پریمیر تیزر پوشاک به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک ویدیوی منحصر به فرد و مدرن ایجاد کنید تا از تولیدات خود استفاده کنید. این قالب دارای 26 لایه متنی قابل ویرایش، 5 عکس است. توالی های کشیدن و رها کردن بسیار آسان برای استفاده وجود دارد. یک درس ویدیویی در مورد نحوه برش یک مدل موجود در دانلود وجود دارد.

 

03-دانلود پروژه آماده اسلایدشو فشن Fashion Sale Slideshow

پروژه پریمیر اسلایدشو فشن یک قالب مدرن و شیک با طراحی منحصر به فرد می باشد. روشی جالب برای نمایش مجموعه های مد جدید، لباس های فصلی یا به عنوان مقدمه ای برای ارائه ها، نمایش های اسلاید و ویدیوهای رویدادها می باشد. دارای 14 متغیر رسانه و 22 متغیر متنی است. استفاده از آن بسیار آسان است، به سادگی متن را تغییر دهید، در رسانه جدید خود بکشید و رها کنید و رندر را فشار دهید.

07-دانلود پروژه پریمیر فشن و شو لباس Fashion Promo

پروژه آماده پریمیر فشن تبلیغاتی این یک قالب جدید است که با آن می توانید پروژه منحصر به فرد و متفاوت خود را ایجاد کنید. این الگو دارای 8 لایه متنی قابل ویرایش، 17 مکان‌نمای عکس/ویدیو است. برای انواع معرفی و محافظ های صفحه نمایش، فیلم های شبکه های اجتماعی، تبلیغات مناسب است. ترانزیشن های زیبا و با کیفیت به ویدیوی شما شیک فراموش نشدنی می بخشد و در وقت شما صرفه جویی می کند که می توانید در اوقات فراغت خود صرف کنید.

 

10-پروژه پریمیر اسلایدشو فشن Fashion Slideshow

پروژه آماده پریمیر فشن این یک الگوی مدرن و فوق العاده برای است. از آن برای ویدیوهای مد خود یا برای ایجاد یک بازکن سبک زندگی مدرن استفاده کنید. این الگو شامل 18 مکان نگهدارنده و 44 لایه متن قابل ویرایش است. آسان برای استفاده، سریع برای ارائه. راهی عالی برای نمایش نمونه کارها، ویدیوهای سبک زندگی، ویدیوهای مد، و فیلم های نمایشی یا به عنوان مقدمه ای برای ارائه ها، نمایش های اسلاید، تبلیغات و ویدیوهای رویدادهای شما می باشد.

 

دانلود پروژه آماده پریمیر فشن

 

 

  • ۰۰/۱۱/۰۸
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی