مقالات گرافیک فارسی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروژه اماده افتر افکت

پروژه آماده افترافکت پاسخ این سوالات است اما به چه صورت؟ اصلا پروژه آماده افترافکت چیه؟ بیاید اول به خود این پرسش بپردازیم. قطعا شمایی که به دنبال پروژه اماده افترافکت هستید نرم افزار ادوب افترافکت را مشناسید پروژه آماده افتر افکت پروژه های اند که بنا به نیاز یک متخصص افترافکت طراحی شده و جدا  از علمی که در آن بکار برده زمان زیادی هم برای تولید آن صرف شده و این کار ها برای کاربر معمولی و مبتدی بسیار دشوار و زمان برتر است.

کاربرد پروژه آماده افترافکت

به همین منظور تولید کننده متخصص این پروژه ها را به صورت پروژه های قابل استفاده در قبال مبلغی عرضه می کند تا کسانی که به آن نیاز داشته باشند با صرف هزینه ای ناچیز و معقول به آن دسترسی داشته باشند. (تولید کننده هم از این روش برای درآمد زایی استفاده می کند) پروژه های آماده برای افتر افکت در دسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می شوند. که تقریبا تمامی نیاز های کاربران را پوشش می دهد خب این از پروژه آماده.

 

افترافکت نرم افزاری برای کسب درآمد عالی

جهت استفاده از پروژه آماده افتر افکت باید از نسخه نرم افزار افتر افکت استفاده کرد. از این نسخه برای تولید موشن گرافیک و یا جلوه های ویژه بصری نیز کمک گرفته می شود. جهت استفاده از پروژه افترافکت باید فایلی از پروژه را با فرمت aep به همراه دیگر فایل ها مانند فایل ویدیو، موزیک، عکس و دیگر موارد بر روی سیستم داشت. در سیستم ها معمولا پروژه افترافکت را کنار پوشه فایل های لازم و مورد استفاده قرار می دهند.

برخی اعتقاد دارند که استفاده از پروژه آماده نوعی تقلب کردن و تولید محتوایی است که اصالت ندارد و کپی شده از یک فایل یا قالب آماده است، اما می توان این ادعا را اشتباه تلقی کرد، چرا که استفاده کردن از ابزار های نرم افزاری که به صرفه جویی در هزینه و زمان کمک می کند، کاری مثبت ارزیابی می شود. می توان در کنار استفاده از پروژه آماده افتر افکت، از فایل ها و قالب های آماده با توانایی و خلاقیت خود استفاده کرد و محتوای نهایی تولید شده را منحصر به فرد کرد.

بسیاری از طراحان در زمینه موشن گرافیک از پروژه افتر افکت استفاده می کنند و با به کار بردن خلاقیت ها ی خود در استفاده از این فایل ها در هر قسمت از محتوای خود، محصول نهایی را تولید کرده و به نام خود آن را ثبت می کنند. افراد حرفه ای برای بالا بردن سرعت در تولید اثر، از پروژه آماده افتر افکت استفاده می کنند.

 

راهنمای استفاده از پروژه آماده افتر افکت :

برای کار با پروژه آماده نیاز دارید کمی با مبانی افتر افکت آماده باشید. در سایت تایم کد یک دوره آموزش فارسی کار با این نرم افزار وجود دارد که شما را بیشتر با ابزار های برنامه آشنا می کند. همچنین دوره های پیشرفته به زبان انگلیسی هم وجود دارد که با دیدن آن شما تبدیل به یک متخصص افتر افکت خواهید شد.

کدام نسخه افتر افکت بهتر است؟

همیشه کاربران سعی می کنند جدیدترین نسخه را نصب داشته باشند ولی با توجه به اینکه نسخه های جدید همیشه دارای باگ هایی هستند بهتر از کمی با تاخیر اقدام به نصب نسخه جدید کنید. در حال حاضر پایدارترین نسخه افتر افکت ۲۰۱۹ می باشد.

  • majid yousefi