مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

مقدمه ای بر VFX

VFX به روش ایجاد تصاویر با استفاده از اقدام زنده ضبط شده با ساخت فیلم اشاره دارد. جلوه های تصویری با تلفیق تصاویر واقعی و تصاویر تولید شده توسط رایانه (CGI) برای ایجاد موقعیت هایی سروکار دارد که به نظر منطقی می رسد. با این حال ، فیلمبرداری روی فیلم خطرناک ، پرهزینه ، غیرواقعی ، خسته کننده یا چالش برانگیز است. جلوه های بصری ایجاد شده با کمک نرم افزار به لطف توسعه برنامه های نرم افزاری رایانه ای مقرون به صرفه و ساده برای استفاده در اختیار سازندگان فیلم است.


چگونه ساخت جلوه های ویژه کار را آسان می کند؟

انعطاف پذیر است و مزایایی را برای طیف گسترده ای از ایجاد فیلم از تصاویر زنده ، فیلم های تغییر یافته و تصاویر تولید شده توسط رایانه ارائه می دهد.

در اینجا روش های بی شماری وجود دارد که می تواند به شما در سهولت کار شما کمک کند.
1. هیجان و نمایش مختصر کارهای خود را ایجاد کنید

استفاده از تکنیک های مختلف VFX در پروژه شما این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مرحله اولیه تولید محصول ، به جای اینکه پس از صرف تمام منابع و تلاش برای ساخت محصول ، مواردی را در نظر داشته باشید و برای مشتریان به نمایش بگذارید. علاوه بر این ، استفاده از آن به شما امکان می دهد محصولات را به طریقی که هیچ روش عادی تیراندازی مطابقت ندارد ، مشاهده کنید.

روش های عملی انیمیشن و جلوه های بصری بر تولید فیلم تأثیر می گذارد.

    کاهش هزینه های صرف شده برای بازیگران و فیلمبرداری لوکیشن واقعی.
    افزودن عناصر به تصاویر که بعداً می توانند اصلاح شوند.

2. X Factor: سرگرمی و به یاد ماندنی بودن

تصاویر چندین برابر سریعتر از کلمات توسط مغز ما پردازش می شوند. بنابراین ، استفاده از تصاویر جذاب جذابیت ماندگاری را در ذهن کاربران ایجاد می کند. آنها به ایجاد ارتباط بصری و عاطفی با مخاطب کمک می کنند. بنابراین ، آن و انیمیشن می توانند موضوعات کسل کننده را برای کاربر جذاب کنند.
3. هویت برند را با جلوه های بصری تقویت کنید

گسترش برند و محبوبیت برند زمانی تقویت می شوند که جلوه های بصری ویژه از رنگ ، طرح و عناصر متناسب با تجارت شما استفاده می کنند. این ارتباط و سبک تجاری شما را با گروه گسترده تری از تماشاگران تقویت می کند. تقریباً هر برنامه سینمایی و تلویزیونی از نوعی تجسم پیشرفته استفاده می کند. اگرچه این موارد در خلق هزینه های هنگفتی که شامل رباتهای منفجر کننده یا ماموت در عمل است مشهود است ، اما به همان ترتیب می تواند پایه و اساس شلیک یک شغل برای کسب و کار باشد یا اینکه همانطور که سرگرمی ها در دنیای دیگری ظاهر می شوند بسیار اساسی باشد.
دوره محبوب در این گروه
4. در مورد شغل یک هنرمند VFX کنجکاو هستید؟ این یک نگاه دقیق تر است

یک سرپرست VFX در مراحل اولیه خود وارد یک کار سینمایی یا تلویزیونی می شود. فرد مورد نظر هنگام تهیه محتوای مختلف و مرتب کردن شرایط لازم برای هر عکس ، با سازنده و مدیران فیلم به طور مشروع کار می کند. از آنجا که چنین تعداد زیادی عکس از یک فیلم یا نمایش باید با VFX سازگار باشد ، داشتن این سرپرست بر روی عرشه در میان پیش از تولید می تواند تعداد زیادی از ساعت کاری را خالی کند و روند تجسم های خاص را به طرز چشمگیری مسلط و بی عیب و نقص کند.

  • ۹۹/۰۷/۰۴
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی