مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

بازی در فیلم سگ بند به طرز لذت بخشی چندین سطح بالاتر از دیگر عناوین سینمای کمدی ایران است. دلیل این دستاورد را باید در شخصیت پردازی و جایگاه یابی فیلمنامه جستجو کرد که سعی می کند شخصیت هایش در موقعیت ضعیف قرار نگیرد. فیلمنامه فیلم سگ بند تنک اگرچه گاهی در راه رسیدن به این هدف ناکام می ماند، اما از اکثر کمدی های سال های اخیر سینمای ایران کیفیت بهتری دارد.

از سوی دیگر شوخی های فیلم جدید مهران احمدی خالی از شوخی های زشت جنسیتی و کنایه های سیاسی است و همین مشکل به موفقیت بیشتر فیلم سگ بند کمک می کند. فیلم صادقانه بر درام خود تکیه می کند و تا آخرین لحظه تلاش می کند تا به داستان خود وفادار بماند. یعنی فیلم سگ بند سعی می کند عنوانی متفاوت در سینمای امروز ایران باشد و در این هدف نیز موفق است.

 آثاری مانند سگ بند نه تنها توهین به شعور مخاطب است، بلکه ذائقه مخاطب را نیز از بین می برد، زیرا با 45 هزار تومان پرفروش بودن فایده ای ندارد و قطعا چند هزار نفری که به سینما رفته اند این فیلم را یک ساعت بعد از پایان ببینید، حتی یک دیالوگ از آن را به خاطر نمی آورند. لحظه مثبت و مهمی در اجرا وجود ندارد و در بازی ها به نظر می رسد کارگردان نقشی نداشته و عدم هماهنگی حتی بین جعفری و افشاری نیز به چشم می خورد. این فیلم برای احمدی یک قدم رو به جلو نیست. افسار دارای نقاط ضعف بیشتری نسبت به مصادره است و نمی تواند بیش از یک اثر سازشی باشد. نقد و بررسی فیلم سگ بند مهران احمدی!

 

برای دانلود فیلم سگ بند به لینک زیر در لوین فیلم مراجعه کنید

https://lovinfilm.ir/دانلود-فیلم-سگ-بند/

  • ۰۱/۰۵/۱۰
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی