مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی فیلم «انفرادی»:

شاید بهتر است قبل از نقد و بررسی فیلم «اینفرادی» به نظر یکی از عوامل این فیلم نگاهی بیندازید که گفته است این اثر می تواند رکورد فروش 100 میلیارد تومانی را در سینمای ایران به دست آورد. همین نظر کافی است تا کل فیلم «اینفرادی» را نگاه کنیم تا ببینیم تمام فاکتورهای لازم برای فروش در سینمای ایران را دارد. عواملی که بر اساس قوانین سینما و هنر نیست، بلکه به دلیل مشکلات اجتماعی خارج از سالن ها می تواند منجر به فروش فیلم شود.

سازندگان فیلم به خوبی می دانند که شهروندان ایرانی در حال حاضر وضعیت خوبی ندارند و در مشکلات مختلف غوطه ور هستند. به همین دلیل دست به هر کاری زده اند تا فیلم را لبخند بزنند. به نظر می رسد مخاطب ایرانی که به دیدن فیلم می رود چیزی جز این نمی خواهد و نتیجه این معامله فروش و موفقیت فیلمی مانند «اینفرادی» است که دیگر کارگردانان را برای ساخت آثار مشابه ترغیب می کند.

فیلم «اینفرادی» نیز مانند کارهای قبلی مسعود اطیابی فرمولی تکراری دارد که برگ برنده این کارگردان در سال های اخیر بوده است و این حداکثر بازی در طول فیلم برای خنداندن مخاطب به هر قیمتی است. در اینجا البته کارگردان با اشاره به تجربیات تلخ اجتماعی مانند آب بازی در پارک و دستگیری عاملان و معرفی خود به عنوان منتقد این جریان، اما مانند همه کمدی های سطحی، سعی کرد ماهی را از آب گل آلود بیرون بکشد. در چند سال اخیر، فقط از یک کنایه فراتر نمی رود (که با کمال تعارف و احترام به کوچکترین حساسیت های نهادهای دولتی و غیردولتی درج شده است) و به غیر شخصی ترین شکل ممکن ارائه می شود.

با دانلود فیلم انفرادی نسخه کامل از لوین فیلم همراه باشید.

https://lovinfilm.ir/دانلود-فیلم-انفرادی/

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی