مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

چه کاری می توانیم در نرم افزار افتر افکت انجام دهیم؟

ما می توانیم با این نرم افزار کارهای زیادی انجام دهیم. در این مقاله برخی از نمونه های کار این نرم افزار را برای شما بیان می کنم:

    انیمیشن کردن یک لوگو در نرم افزار Adobe After Effect: اولین مورد شما این است که می توانید لوگوی خود را در این نرم افزار زنده کنید. این نرم افزار ضمن متحرک کردن لوگوی خود ، برخی از ویژگی های آرم خود را به شما ارائه می دهد که می توانید آن را تحریک کنید. این خصوصیات عبارتند از شکل ، اندازه ، چرخش ، نقطه لنگر ، Opacity و برخی دیگر. این ویژگی اصلی است که توسط After Effects برای آرم های انیمیشن ارائه می شود. همچنین می توانید برای ارائه اثر در آرم ، برخی از ویژگی های دیگر را اضافه کنید و سپس آنها را نیز تحریک کنید.
    انیمیشن کردن متن در صفر تا صد افتر افکت نکته بعدی که می توانید در این نرم افزار انجام دهید این است که می توانید برای ایجاد هرگونه تبلیغ یا فیلم با آن ، متن را به هر متن تحریک کرده یا جلوه بصری دهید. می توانید جلوه های سبک را در متن خود اضافه کنید و همچنین خاصیت آن را تحریک کنید. افزودن پس زمینه با متن خود نیز کار ساده ای برای این نرم افزار است.
    از بین بردن پیش زمینه هر فیلم ویدیویی در نرم افزار Adobe After Effect: مورد سوم: شما می توانید پس زمینه را از هر فیلم ویدئویی جدا کرده و با آسیب رساندن به کیفیت واقعی فیلم های ویدئویی ، پس زمینه جدیدی به آن اضافه کنید. در حین پاک کردن زمینه ، می توانید هر اثر صوتی و تصویری را نیز برای اثربخشی بیشتر فیلم های ویدئویی به آن فیلم اضافه کنید.

اینها نمونه هایی است که در مورد آن ایده ای به شما می دهد ، کدام نوع ویرایش و طراحی را می توانید در نرم افزار After Effect انجام دهید. در این نرم افزار می توانید کارهای دیگری در زمینه طراحی گرافیک انجام دهید که می خواهید برای اعمال ایده خود در مورد طراحی گرافیک انجام دهید. با شروع کار با این نرم افزار ، شما می توانید از طیف وسیعی از کار این نرم افزار مطلع شوید.
نتیجه

از این مقاله ، شما در مورد هر یک از جنبه های نرم افزار Adobe After Effect دانش کسب کرده اید. بنابراین رسیدگی به این نرم افزار بعد از برخی از کارها به یک کار ساده برای شما تبدیل خواهد شد. پس از دستیابی به کار با این نرم افزار می توانید به راحتی با ایده خود در مورد این نرم افزار یک پروژه زیبا بسازید و یک امتیاز به علاوه در اپراتور خود اضافه کنید.
مقالات توصیه شده

این راهنمایی برای نرم افزار After Effects است. در اینجا بحث می کنیم که نرم افزار After Effects چیست ، چرا ما استفاده می کنیم و چه کاری را می توان در After Effects انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایر مقالات مرتبط ما نیز بروید -

  • ۹۹/۰۵/۰۸
  • majid yousefi

نظرات (۱)

من خیلی اتفاقی با وبلاگتون اشنا شدم ینی داشتم رد میشدم 

چندتا مطلب خوندم که خیلی بدردم خورد کلی حال کردم خدایی دمتون گرم 

حالا اگه ممکنه منم یه سایتی معرفی کنم که ممکنه بدرد خیلیا بخوره توی موقعیت الانه کرونا  سایت ماریاتل هست برای خرید گوشی که خیلی معتبره با کلی اطلاعات راجبه گوشی http://mariatell.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی