مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

Adobe After Effects یک نرم افزار نرم افزاری برای ایجاد گرافیک های متحرک و جلوه های ویژه ای است که در فیلم ، محتوای آنلاین و ارائه ها استفاده می شود. After Effects در هر دو سیستم عامل Mac و Windows موجود است. پکیج آموزشی افتر افکت به طور گسترده در تلویزیون و فیلم بعد از تولید ، ایجاد جلوه های ویژه و انیمیشن استفاده می شود. After Effects بخشی از Adobe Creative Cloud است
ابر خلاق After Effects (CC)

Adobe After Effects CC نرم افزار استاندارد صنعت برای جلوه های بصری و گرافیک حرکت است. این بخشی از اشتراک مبتنی بر Adobe Creative Suite است. CC مخفف "ابر خلاق" است و بطور خودکار برای کاربران خود به طور مداوم به روز می شود. این همکاری همچنین استفاده از سایر برنامه های Adobe را در صورت لزوم آسان تر می کند. CC همچنین به همگام سازی تنظیمات شما اجازه می دهد تا از آن در هر رایانه ای در هر نقطه از جهان استفاده کنید. اگرچه برنامه می تواند به صورت محلی ذخیره شود ، اشتراک باید برای دریافت به روزرسانی فعال و دارای کلیه قابلیت ها باشد. اشتراک ها را می توان در هر زمان لغو کرد.
After Effects چه کاری انجام می دهد؟

کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید با After Effects انجام دهید. یک برنامه خلاق و فنی ، شما می توانید فیلم های 2D را در یک فضای سه بعدی آهنگسازی ، ایجاد و سبک سازی کنید. بسته به نقش شما ، توانایی های برنامه متفاوت است. این می تواند عناوین را طراحی کند ، شخصیت های کارتونی 2D و موارد دیگر ایجاد کند. اگرچه می تواند همه این کارها را انجام دهد ، اما مانند نرم افزار ویرایش ویدیو نیست. این برنامه به بهترین شکل برای اعمال افکت ها پس از ویرایش فیلم استفاده می شود.
چه کسی از After Effects استفاده می کند؟

After Effects یک برنامه تخصصی است و در درجه اول توسط ویرایشگرهای ویدئویی ، هنرمندان ، طراحان گرافیک ، رسانه های اجتماعی و طراحان رسانه های دیجیتال ، تولید کنندگان فیلم ، طراحان گرافیک حرکت و انیماتورها مورد استفاده قرار می گیرد. کسب مهارت در این برنامه ناشی از آموزش های عمیق و استفاده مفید است.
تاریخچه اثرات بعدی

Adobe After Effects در اصل در سال 1993 از طرف شرکت علم و هنر در رود آیلند ارائه شد. اینجاست که نسخه های 1.0 و 1.1 منتشر شد. این فقط برای رایانه های مبتنی بر مک موجود بود و از نظر قابلیت های آن نیز محدود بود ، که شامل ترکیب لایه ای با ماسک ، افکت ، ترانسفورماتور و کلیدهای صفحه بود.

نسخه بعدی After Effects نسخه 2.0 در سال 1994 توسط شرکت Aldus بود که باعث اضافه شدن تیرگی حرکتی ، رندر چند دستگاه و پنجره Time Layout شد. نسخه های بعدی 2.0.1 ، 3.0 و 3.1 در 1995 و 1996 منتشر شد. Adobe Aldus را در ژوئیه 1993 به دست آورد و اولین نسخه Adobe با 3.0 آغاز شد.

https://is.gd/ojPeWj

  • ۹۹/۰۵/۱۰
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی