مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

آشنایی با کیفریم در افتر افکت

افتر افکت بیشترین نرم افزار برای ویرایش Video و VFX برای عناوین فیلم ، گرافیک حرکت و آهنگسازی برای کلیه کارهای پس از تولید تلویزیون و فیلم است. امروز می خواهیم یکی از ویژگی های مهم برنامه را که keyframes است ، ببینیم. برای تنظیم محدودیت ها یا پارامترهای محتوا مانند حرکت ، صدا ، جلوه ها و بسیاری از خصوصیات دیگر ، از کلیدهای کلید استفاده می شود. در حال تغییر از یک صحنه به صحنه های دیگر در فیلم است. 2 کلید به طور پیش فرض در هنگام بارگذاری جلوه های بعدی یکی در ابتدا و دیگری در پایان برای تغییر وجود دارد. در زیر می خواهیم جزئیات بیشتر و استفاده از کلمات کلیدی را در After Effects مشاهده کنیم.
چگونه می توان KeyFrames را در After Effects اضافه کرد؟

کار بر روی keyframes اصلی ترین کاربرد ویرایشگرهای گرافیکی حرکت است.

    پیش نمایش را می توان با استفاده از دکمه "0" از صفحه کلید مشاهده کرد. مطابق تصویر زیر ، 2 کلید اصلی در شروع و انتها وجود دارد و حالت پیش نمایش در جدول زمانی مشخص بین آنها اجرا می شود تا بررسی کند که زمان تغییر اتفاق می افتد.

کار بر روی keyframes

این امر در اصلاح تغییرات در جلوه ها ، صحنه ها یا گرافیک ها دقیقاً در بازه زمانی موردنیاز کمک می کند.

    برای شروع و متوقف کردن پیش نمایش می توان از Spacebar استفاده کرد. ما می توانیم کلیدهای کلیدی را به ویژگی تبدیل هر لایه در پروژه اضافه کنیم.

انتساب را تغییر می دهد

    در اینجا ما باید پروژه های زیر را به پروژه زیر اضافه کنیم. Keyframing به افزودن حرکت به محتویات قاب کمک می کند. بنابراین در اینجا می خواهیم حرکت را به آرم Circle Educba بیفزاییم.
    ما ابتدا باید چگونگی فریاد حرکت لایه را در قاب شما برنامه ریزی کنیم. برای نسخه ی نمایشی ، ما در حال انتقال آرم از سمت چپ به سمت راست قاب هستیم.

مرحله 1: After Effects را باز کنید و تمام لایه ها را بر روی صفحه لایه بارگذاری کنید تا کلید بازی شروع شود. خصوصیات تبدیل لایه را که باید با کلیک کردن روی مثلث کوچک در کنار نام لایه حرکت کنید ، باز کنید. گزینه های موقعیت یابی موجود را بررسی کنید.

خواص انتقال

مرحله 2: همانطور که می خواهیم موقعیت آرم را تغییر دهیم. با انتخاب و کشیدن با مکان نما ، گوشه بالا سمت چپ آرم را از قاب خارج کنید. بر روی نماد کرنومتر o در کنار موقعیت مکانی کلیک کنید و در چند ثانیه بر روی جدول زمانی کلیک کنید که می خواهیم آرم ما به مرکز برسد. در مثال زیر مدت زمان کل 10 ثانیه است و من می خواهم که آرم من در 3 ثانیه به مرکز برسد.

تغییر موقعیت آرم

مرحله 3: بر روی جدول زمانی 3 ثانیه کلیک کنید و از Shift + آرم را بکشید تا به کانسیلر یا به محلی که باید برای keyframe بعدی بماند ، بروید.
دوره محبوب در این گروه
فروش
آموزش افتر افکت (1 دوره ، 3+ پروژه) 1 دوره آنلاین | 3 پروژه دستی | 20+ ساعت | گواهی تأیید تکمیل | دسترسی به طول عمر
4.5 (1،864 رتبه بندی)
قیمت دوره
149 دلار 399 دلار
مشاهده دوره
دوره های مرتبط
Adobe Premiere Pro Tutorial (2 دوره ، 7+ پروژه) همه در یک بسته نرم افزاری طراحی (280+ دوره ، 100 پروژه)

مرحله 4: همانطور که ما کشیدن نماد را متوقف کرده ایم تا مرکز ، یک کلید واژه جدید در محل افتاده ایجاد شود. اکنون یک کلید صفحه در 0 ثانیه داریم و دیگر در 3 ثانیه حرکت را با استفاده از فاصله زمانی برای بررسی سرعت حرکت حرکت می دهد.

کلمات کلیدی جدید ایجاد شده است

مرحله 5: همین کار را برای آخرین وضعیت کلید تکرار کنید. آستر زمان را به 9 ثانیه منتقل کنید و از shift + drag استفاده کنید تا آرم از مرکز به گوشه سمت راست منتقل شود تا از قاب خارج شود.

حرکت آرم

مرحله ششم: وقتی این کار را انجام دادیم می بینیم که این آرم به سرعت از سمت چپ به مرکز و به آرامی از مرکز به راست حرکت می کند که به دلیل مدت زمان 0 تا 3 ثانیه و 3 تا 9 ثانیه است. ما حتی می توانیم این کار را در حرکت خطی کلیدهای آرم با کشیدن و انتخاب همه کلیدها مشاهده کنیم.

مرحله 7: برای تنظیم فاصله زمانی و آرم نیز نباید به طور مداوم فیلم باشد زیرا باید مدتی مرکز باشد ، بنابراین اجازه دهید آرم را از 3sec تا 6sec در مرکز قرار دهید تا زمان حرکت آرم یا keyframe به صورت زیر باشد.

    سمت چپ به مرکز: - 0 تا 3 ثانیه.
    در مرکز: - 3 تا 6 ثانیه.
    مرکز به راست: - 6 تا 9 ثانیه.

مرحله 8: بر روی زمان خطی 6 ثانیه کلیک کنید و با کشیدن کلید در 3 ثانیه می توانیم ببینیم که کلید انتخاب شده است. Ctrl + C و Ctrl + V را از صفحه کلید کلیک کنید تا آرم از 3 ثانیه تا 6 ثانیه در مرکز بماند.

فاصله زمانی و آرم

در اینجا در این پروژه 4 کلید اصلی برای حرکت لایه ایجاد کرده ایم.

مرحله 9: در صورت نیاز به جابجایی هر شیء دیگر با آرم در همان مسیر ، جسم دیگر می تواند در لایه آرم قرار گیرد. برای فعال کردن گزینه والدین ، ​​لایه ای از صفحه لایه را انتخاب کنید که باید در آرم والدین باشد و بر روی آیکون والدینی که در کنار هیچکدام است مطابق تصویر فوق کلیک کنید. حتی با کلیک راست بر روی صفحه لایه ، گزینه والدین را در دسترس می بینیم.

گزینه والدین در دسترس است

مرحله 10: اضافه کردن حرکت به لایه های متحرک نیز برای بدست آوردن ظاهر و احساس حرکت مهم است. گزینه در 3 جعبه در لایه موجود است ، اولین کادر را مطابق شکل زیر فعال کنید.

حرکت را اضافه کنید

مرحله 11: برای فرمان Keyframes در قسمت After Effects. ماه

  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی