مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

چگونه از ایندیزاین استفاده می شود

ایندیزاین برای ایجاد آگهی ها ، بروشورها ، مجلات ، روزنامه ها ، پوسترها ، کارت ویزیت ها ، کارت پستال ها ، برچسب ها ، کمیک ها و بسیاری از انواع دیگر اسناد یا ارتباطات تصویری استفاده می شود.

آموزش ایندیزاین یک استاندارد صنعتی برای طراحی انتشار است و توسط متخصصان گرافیک و بازاریابی استفاده می شود. این ممکن است همراه با برنامه های کاربردی دیگر که بخشی از Adobe Creative Cloud از جمله Illustrator و Photoshop هستند ، استفاده شود یا به تنهایی قابل استفاده باشد. تصاویر و تصاویر معمولاً در InDesign ایجاد نمی شوند ، بلکه طرح هایی با استفاده از متن ، تصاویر و نقشه هایی که اغلب در برنامه های دیگر ساخته می شوند با استفاده از InDesign در یک طرح جمع می شوند.
Adobe InDesign چه کاری انجام می دهد

InDesign ابزارهای لازم برای طراحی صفحات و ایجاد طرح بندی بصری را که می تواند برای رسانه های چاپی و دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد فراهم می کند. InDesign یک روش ساده برای ایجاد صفحات حرفه ای را فراهم می کند که می توانند به صورت چاپی یا آنلاین منتشر و توزیع شوند.

InDesign مخصوصاً برای اسنادی که حاوی چندین صفحه ، طرح بندی هایی هستند که متن و تصاویر را ترکیب می کنند ، و آنهایی که حاوی مقادیر قابل توجهی متن هستند ، مفید است.
هزینه InDesign چقدر هزینه دارد

Adobe InDesign CC به صورت اشتراکی در دسترس است و هزینه آن برای InDesign CC براساس برنامه اشتراک انتخاب شده متفاوت است. اشتراک فردی فقط برای این دیزاین 1999 دلار در هر ماه است که برای یک سال کامل مشترک می شوید و در صورت مشترک فقط برای یک ماه مشترک 29.99 دلار در ماه است. Adobe همچنین یک برنامه Creative Cloud را ارائه می دهد که شامل InDesign به همراه بیش از 20 برنامه Adobe دیگر است که در هر ماه 49.99 دلار یا 74.99 دلار در ماه هزینه دارد در صورتی که فقط برای یک ماه مشترک باشید.

تخفیف های دانشگاهی برای Creative Cloud از جمله InDesign در دسترس هستند. دانش آموزان و معلمان می توانند برای هر برنامه سالانه با اثبات کار در آن یا حضور در یک موسسه آموزشی واجد شرایط ، در کلیه برنامه های Creative Cloud با هزینه 19.99 دلار در هر ماه مشترک شوند. گزینه تخفیف ماهانه به ماه وجود ندارد.
یادگیری InDesign

گزینه های بسیاری برای یادگیری InDesign وجود دارد. اینها شامل کلاسهای دستی ، آموزشهای خصوصی ، کتابها و آموزشهای آنلاین است. کلاسهای Live InDesign یک روش مناسب برای یادگیری با دیگر متخصصان است و قادر به سؤال از یک مربی حرفه ای به صورت حضوری در طی درس و بعد از کلاس در مورد پروژه ها هستید. کلاسهای Live InDesign همچنین سؤال کردن درباره جنبه های InDesign را که ممکن است مختص نوع کار یک شخص باشد ، آسان تر می کند. آموزش زنده همچنین می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا مایل هستید با یک اشتراک یک برنامه یا با Creative Cloud کامل بروید. آموزش InDesign می تواند به ساده سازی روند کار پروژه ، بهبود کارآیی و کار بر روی انواع جدید پروژه هایی که نیاز به مهارت های اضافی دارند کمک کند. کلاس های آنلاین زنده گزینه ای برای کسانی است که قادر به سفر به یک محل کلاس نیستند.

آموزش آنلاین یکی دیگر از منابع با ارزش برای یادگیری نحوه استفاده از InDesign است. اینها می توانند توسط خودشان و همراه با کلاسهای زنده یا آنلاین InDesign استفاده شوند. مؤسسه گرافیک آمریکایی آموزش های آنلاین رایگان را توسط مربیان حرفه ای InDesign ارائه می دهد که نشان می دهد چگونه می توانید مشکلات رایج را حل کنید و طرح هایی را با استفاده از InDesign تهیه کنید.

کتاب ها گزینه دیگری برای یادگیری InDesign است. کتابهایی مانند کلاس درس دیجیتال InDesign این امکان را برای افراد فراهم می کند که InDesign را با سرعت خود بیاموزند ، و نیازی به اتصال به اینترنت نداشته باشند.

مهم نیست که چطور در ابتدا با تجربه یادگیری InDesign خود شروع کردید ، تمرین اغلب بهترین روش برای یادگیری یک برنامه جدید است. آزمایش با ویژگی ها و ویژگی های مختلف در یک سند عملی که در مهلت مقرر و استانداردهای کیفیت برای مشتری یا کارفرمای مشروط نباشد می تواند شما را برای زمان استفاده از InDesign به صورت حرفه ای آماده کند.

https://is.gd/iaYSfr

  • ۹۹/۰۵/۱۴
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی