مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

2D انیمیشن چیست؟

انیمیشن 2D نوعی رسانه هنری است. برای تعریف عمیق انیمیشن 2D در ادامه مطلب بخوانید و در مورد آموزش انیمیشن دیجیتال و گزینه های شغلی بیشتر بدانید.
تعریف انیمیشن 2D

2D یا همان انیمیشن دو بعدی ، ترکیبی از تکنیک هنری و طراحی رسانه است که توهم حرکت را در یک محیط دو بعدی ایجاد می کند. با توالی نقشه های جداگانه در طول زمان ، شخصیت ها ، پس زمینه ها ، اشیاء و جلوه ها به نظر می رسد که در حال حرکت هستند. این کار معمولاً برای فیلم ها و تلویزیون های متحرک انجام می شود ، اما در بازی های ویدیویی ، وب سایت ها ، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات نیز مشاهده می شود.

می توان قبل از استفاده از انیمیشن 2D که به عنوان انیمیشن مبتنی بر بردار نیز شناخته می شود ، ترسیم تصاویر به صورت دستی مفید باشد. نرم افزارهای رایانه ای مانند Adobe Photoshop ، Adobe After Effects و Toon Boom Harmony تنها معدود برنامه های استاندارد صنعت برای انیمیشن 2D هستند. بنابراین ، برای یادگیری مهارتهای فنی مورد نیاز می توان به دنبال آموزش عالی بود.
آموزش انیمیشن کامپیوتر 2D

اکثر انیماتورها برای ورود به بازار کار به مدرک لیسانس نیاز دارند ، اما یک نمونه کار عالی و دانش قوی از نرم افزار انیمیشن دیجیتال 2D مهم است. برنامه های گواهینامه کالج ، مدارک دانشگاهی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد می توانند یکی را برای زمینه انیمیشن آماده کنند یا مهارت های خود را برای بهبود چشم انداز شغلی تقویت کنند.

به دلیل ترکیبی از مهارت های هنری و فنی ، درجه های هنرهای زیبا ، انیمیشن ، طراحی گرافیک ، هنر دیجیتال و گرافیک رایانه گزینه های متداول است. کلاس های انیمیشن 2D معمولاً به عنوان بخشی از این برنامه های بزرگتر یافت می شوند. دوره های هنری بنیادی ، انتخابی ، توسعه نمونه کارها و زمان استودیو نیز مؤلفه های بارز این نوع برنامه ها هستند.

https://learn.org/articles/What_is_2D_Animation.html

  • ۹۹/۰۵/۱۷
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی