مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

 

ایلوستریتور یک برنامه مستقر بردار است که در سال 1985 توسط Adobe System طراحی شده است. Adobe Illustrator for Student برای ایجاد گرافیک از ابتدا مناسب تر است.آموزش مقدماتی ایلوستریتوربرای طراحی آیکون ها ، آرم ها ، تایپوگرافی ، هنر دیجیتال ، طراحی ایزومتریک و موارد دیگر بسیار مفید است.

Adobe Illustrator برای دانش آموزان یک برنامه بسیار سر راست است ، بنابراین حتی اگر مبتدی باشید می توانید هر چیزی را که می خواهید طراحی کنید. برنامه های ویرایشگر بردار مبتنی بر اندازه گیری ریاضی است در حالی که برنامه های ویرایشگر مبتنی بر پیکسل ، مانند فتوشاپ. ویرایشگرهای Bitmap در روتوش عکس ، دستکاری عکس مفیدتر هستند.

صنعت گرافیک در چند سال گذشته با شکوهی رو به پیشرفت بوده است. گرافیک در دنیای مجازی ما به طرق فراوانی بالهای خود را پراکنده کرده است. Adobe Illustrator یکی از اصلی ترین نرم افزارهای مورد استفاده است و با کمک آن می توانیم هر چیزی را طراحی کنیم.
Adobe Illustrator برای دانشجویان ماهر

ما قبلاً بحث کرده ایم که چگونه این برنامه های ویرایشگر بردار برای ایجاد طرح ها مفید هستند. اکنون ، بیایید در مورد Adobe Illustrator برای برنامه های دانشجویی بیشتر صحبت کنیم تا دانش خود را در زمینه طراحی برای ارتقاء سطح مهارت های خود کسب کنیم. گفته می شود که یادگیری روندی بی پایان است ، بنابراین حتی اگر در صنعت طراحی کار می کنید.

در اینجا چند ابزار / موضوع خاص وجود دارد که من شخصاً آنها را دوست دارم. آنها تایپوگرافی ، تصویربرداری تخت ، طراحی شخصیت ، نقشه برداری ، طراحی الگوی برای صنعت نساجی هستند.
 تایپوگرافی - هنر نوشتن

این در واقع در همه جا استفاده می شود ، به عنوان مثال کتاب / روزنامه ، وب سایت و حتی در زندگی روزمره مانند علائم خیابانی ، تابلوها ، بسته بندی محصولات ، پوسترها ، برچسب ها.

بیایید نگاهی به قلمهای مختلفی بیندازیم که قابل استفاده هستند.
دوره محبوب در این گروه
فروش
آموزش تصویرگر (1 دوره ، 2+ پروژه) 1 دوره آنلاین | 2 پروژه دستی | 12+ ساعت | گواهی تأیید تکمیل | دسترسی به طول عمر
4.5 (1،722 رتبه بندی)
قیمت دوره
149 دلار 399 دلار
مشاهده دوره
دوره های مرتبط
آموزش Adobe Flash (2 دوره ، 1+ پروژه) آموزش 3D مدل سازی حداکثر (5 دوره)

    Serif: این یک فونت بسیار متداول است که به دلیل ظاهر کلاسیک آن است. این یک انتخاب خوب در مجلات و روزنامه ها است.
    سان سریف - به زبان فرانسه به معنای "سن" است و از این رو این فونت ها مانند ساریف سکته مغزی ندارند. این قلم بیشتر در رایانه ها ، تلفن های هوشمند و تبلت ها استفاده می شود.
    صفحه نمایش - قلمهای صفحه نمایش انواع مختلفی از قلم ها مانند Script ، BlackLetters ، All Caps و ظاهری ساده و زیبا دارند.

این قلم ها در پوسترها ، عناوین عناوین یا طراحی گرافیک مفید هستند.

بنابراین اکنون امیدوارم که کمی فکر در مورد فونت ها داشته باشید. بهتر است هنگام انتخاب فونت ، خط مشی ساده را دنبال کنید ، "کمتر بیشتر است".
طراحی تایپوگرافی TYPOGRAPHY DESIGN
طراحی شخصیت

برای هر پروژه خلاقانه ، به شخصیت ها / اشیاء / شکل ها نیاز دارید تا ایده ها ، افکار و احساسات خود را به مخاطب منتقل کنید. فقط در این صورت هر کس قادر خواهد بود به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. شخصیت های کارتونی زیادی وجود دارد که هر روز در تلویزیون ، رایانه ها ، وب سایت ها مشاهده می کنیم.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A8%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1

  • ۹۹/۰۵/۱۸
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی