مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

 

همانطور که استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای سال 2020 برنامه ریزی کرده اید ، مهم است که آخرین واقعیت ها راجع به این بسیار محبوب بدانید…
کریستینا نیوبری 22 اکتبر 2019

همانطور که استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را برای سال 2020 برنامه ریزی می کنید ، دانستن جدیدترین واقعیت ها در مورد این شبکه اجتماعی بسیار پراهمیت مهم است. برای اینکه مطمئن شوید که با اطلاعات صحیح کار می کنید ، ما مهمترین آمار اینستاگرام مورد نیاز برای آگاهی از این سال را گردآوری کرده ایم.

جایزه: یک چک لیست رایگان را بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی را برای رشد 0 تا 600000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت نشان می دهد.

اینفوگرافیک 10 آمار برتر اینستاگرام برای سال 2020 را نشان می دهد
آمار سریع برای اینستاگرام
1. اینستاگرام دومین برنامه بارگیری در فروشگاه اپل است

فقط YouTube در سال 2018 بارگیری بیشتری داشته است (آمار 2019 هنوز در دسترس نیست). این نشانه خوبی است که اینستاگرام همچنان به جذب کاربران جدید ادامه می دهد - طبق آمار کاربر اینستاگرام که بعدا در این پست مشاهده خواهید کرد تأیید شده است.
2. اینستاگرام دهمین نمایش داده شده گوگل است

حدود نیمی از 10 جستجو برتر عبارات عمومی مانند هوا ، اخبار و فیلم ها دارند. اما فیسبوک ، گوگل ، یوتیوب و آمازون نیز در 10 مورد برتر و همه در اینستاگرام قرار دارند.

با این حال ، از آنجا که اینستاگرام در درجه اول از طریق رابط وب استفاده نمی شود ، رتبه بارگیری بالای برنامه یک چهره مهم تر است.
3. اینستاگرام در حال حاضر مانند تعداد و نمایش ویدیو در 7 کشور مخفی است

اینستاگرام در ماه آوریل و در ژوئیه در شش کشور دیگر ، مخفی کردن مانند شمارش در کانادا را آغاز کرد.

آن کشورها عبارتند از:

    استرالیا
    برزیل
    کانادا
    ایرلند
    ایتالیا
    ژاپن
    نیوزلند

با این حال ، این بدان معنی نیست که پسندیدن دیگر اهمیتی ندارد. در حقیقت ، از آنجا که 41٪ از سازندگان محتوای کانادایی گفتند که پس از پنهان کردن تعداد شمارش ها ، نامزدی کاهش یافته است ، این بدان معناست که مهمتر از همیشه ایجاد محتوای قدرتمند اینستاگرام است که الهام بخش تعامل باشد.
آمار کاربر اینستاگرام

دقیقا چه کسی از اینستاگرام استفاده می کند؟ این آمار کاربران اینستاگرام در حال حاضر جزئیات مخاطبان اینستاگرام را فاش می کند.
4. 1 میلیارد نفر هر ماه از اینستاگرام استفاده می کنند

این باعث می شود اینستاگرام از نظر کاربران فعال ، پشت فیس بوک ، به عنوان رتبه دوم شبکه اجتماعی سنتی قرار بگیرد. اینستاگرام با در نظر گرفتن همه سیستم عامل های اجتماعی در رده پنجم قرار دارد - پشت Facebook ، YouTube ، Whatsapp ، FB Messenger و WeChat.
5. 500 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند

در سه سال از زمان راه اندازی آن ، Stories به بخش عظیمی از آنچه اینستاگرام را محبوب می کند تبدیل شده است.

با نیم میلیارد نفر که هر روز از Stories استفاده می کنند ، مشخص است که Stories کانال مهمی برای مارک ها است. (آمارهای اینستاگرام Story را در سراسر این قطعه پیدا خواهید کرد که بیشتر بر این نکته تأکید می کند.)

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی