مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

در مورد استفاده از محتوای اینستاگرام افراد دیگری که ایجاد شده اند ، همچنین ایده خوبی است که پیروان موجود خود را تشویق کنید تا محتوا را درمورد یک موضوع خاص ایجاد کنند که می توانید برای فید خود ارسال کنید.

به این نوع محتوا "UGC" یا محتوا تولید شده توسط کاربر گفته می شود. این اصطلاح همچنین به طور گسترده تری برای هر محتوا ایجاد شده توسط کاربران هر محصول یا خدمات در مورد آن محصولات / خدمات خاص ، با یا بدون دلگرمی از خود مارک تجاری اعمال می شود.

با این وجود ، مگر اینکه شما یک مارک بزرگ و کاملاً تأسیس باشید ، بعید به نظر می رسد کاربران بدون انگیزه محتوای اینستاگرام در مورد شما و محصولات شما ایجاد کنند.

با اجرای یک رقابت ، در آن جا بدست آورید که کاربران بتوانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب زدن آن با هشتگ مارک شخصی خود ، یا یک هشتگ کمپین ، برنده شوند
محتوای اینستاگرام

با استفاده از الگوی اینستاگرام ، یک تصویر تبلیغاتی چشم نواز ایجاد کنید.


 

به عنوان مثال ، ارائه یک محصول رایگان یا تخفیف به دنبال کنندگان ، به شما کمک می کند تا برای مبارزات انتخاباتی خود انگیزه بیشتری ایجاد کنید زیرا احتمالاً کاربران بیشتری از هشتگ شما استفاده می کنند. رقابت خود را از طریق سایر کانال های رسانه های اجتماعی اعلام کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید - اساساً این کلمه را دریافت کنید تا بتوانید کارها را شروع کنید!

اگر می خواهید عملکرد هشتگ کمپین خود را کنترل کنید ، می توانید با استفاده از ابزاری مانند Iconosquare ، آن را ردیابی کنید. در یک PRO یا برنامه بالاتر با Iconosquare ، می توانید تمام رسانه های مرتبط را برای هشتگ ، رشد هشتگ شما به مرور زمان و درگیری در هشتگ مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که نباید در مورد نوع محتوایی که از کاربران خود می خواهید برای ارسال خود استفاده کنید ، محدود کننده باشد ، در غیر این صورت آنها زحمت نمی کشند!

UGC باید یک استراتژی تکمیلی برای تهیه منابع برای خوراک شما باشد تا تمرکز. اگر بیش از حد به UGC اعتماد کنید ، پیروان شما احساس می کنند که از آنها بهره می برید ، و همچنین زیبایی زیبایی خوراک خود را کنترل خواهید کرد.

 
5- با تأثیرگذار همکاری کنید

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر روی فید خود داشته باشید و یک جریان مداوم از محتوای اینستاگرام بر روی نام تجاری خود داشته باشید ، باید به فکر کار با تأثیرگذار باشید.

با همکاری با تأثیرگذارانی که قبلاً موارد زیر را دارند ، این فرصت را دارید که مخاطبان خود را گسترش دهید و تعداد زیادی دنبال کننده جدید را برای حساب خود بدست آورید.
قالب های اینستاگرام

  • ۹۹/۰۵/۲۳
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی