مقالات گرافیک فارسی

  • ۰
  • ۰

 

Transitions in After Effect ، ترکیبی از جلوه هایی است که با استفاده از تکنیک متفاوتی برای ساخت یک سری حرفه ای از فیلم یا تصاویر ، دستکاری تصاویر ، فیلمبرداری می کند. انتقال همچنین با استفاده از ایده خود طیف گسترده ای از تکنیک های دستکاری را به شما می دهد. در اینجا ما به گزینه Transitions در نرم افزار After Effect خواهیم پرداخت و همچنین می خواهیم نحوه استفاده از آن را در هر تصویر یا فیلم ویدیویی بیاموزیم.

در اینجا گزینه Transitions از نرم افزار After Effect را با استفاده از نمونه در چند مرحله ساده یاد خواهیم گرفت. بنابراین بگذارید یادگیری خود را در این زمینه شروع کنیم.

مرحله اول: قبل از شروع به ما اجازه می دهیم با User Interface این نرم افزار مقدماتی داشته باشیم تا بتوانیم بخش های مختلف این نرم افزار را به راحتی در طول این مقاله درک کنیم. در اموزش ساخت موشن گرافیک ، ما دو نوار داریم که نوار منو و پنل ابزار برای ایجاد برخی تنظیمات در این نرم افزار است ، در سمت چپ ما بخش Project داریم که تعداد اجزای هر پروژه را نشان می دهد ، در گوشه سمت راست پارامترهای دیگری از این نرم افزاری مانند برگه پیش نمایش ، تب صوتی ، زبانه Effects & Presets و بسیاری دیگر ، در پایین صفحه کار ما بخش Timeline را برای تنظیم پارامترهای انیمیشن یا انتقال داریم.

انتقال پس از اثر - 1

مرحله 2: اکنون ترکیب جدید را برای شروع یادگیری انتخاب کنید. برای گرفتن ترکیب جدید ما دو گزینه داریم ، ابتدا به نوار منو بروید و بر روی فهرست کامپوزیت کلیک کنید. یک لیست کشویی باز خواهد شد ، روی گزینه "ترکیب جدید" این لیست کلیک کنید.

Transitions After Effects - 2

مرحله 3: و مورد دوم پانل Project خواهد بود و روی نماد "ترکیب جدید" که در انتهای صفحه پانل پروژه است کلیک کنید.

Transitions After Effects - 3

مرحله 4: جعبه تنظیم ترکیب باز خواهد شد. تنظیم ترکیب مورد نیاز را مطابق با خود انجام دهید و برای اعمال تنظیمات بر روی دکمه Ok این کادر کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۵/۲۵
  • majid yousefi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی